Order kan niet worden geïmporteerd - Artikel en magazijn niet gekoppeld

Inleiding

Wanneer je probeert een order te importeren, kun je soms de melding krijgen: "Het artikel en het magazijn zijn niet gekoppeld." Dit kan twee oorzaken hebben:

  1. Het artikel is niet gekoppeld aan het beschikbare magazijn.
  2. Er zijn meerdere magazijnen in Exact Online en het artikel is mogelijk niet gekoppeld aan het juiste magazijn.

 

Oplossingen

  1. Er zijn meerdere magazijnen aanwezig in Exact Online:
    • Wanneer je meerdere magazijnen in Exact Online hebt, raden we aan de 'meerdere magazijnen' module aan te schaffen. Hiermee kun je een specifiek magazijn instellen voor het importeren van orders.
    • Waarom? De koppeling importeert een order standaard in het laatst gebruikte magazijn in Exact Online. Door het juiste magazijn in te stellen voorkom je fouten bij het importeren van de order.

  2. Er is één magazijn aanwezig in Exact Online of de magazijn module is al aangeschaft:
    • Controleer of de artikelen uit de order zijn gekoppeld aan het magazijn. Indien niet, koppel de artikelen dan aan het magazijn om de order te kunnen importeren.

 

Kom je er niet uit?

Als je na het volgen van bovenstaande stappen nog steeds problemen ervaart, neem dan gerust contact op met onze supportafdeling. Wanneer je contact opneemt, vermeld dan de order die problemen veroorzaakt en de koppeling waarin het probleem optreedt. Onze supportmedewerkers helpen je graag verder!

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen