Order kan niet worden geïmporteerd - Artikel op non-actief

Als je een order niet kunt importeren, kan dit komen omdat een of meer artikelen in de order op non-actief staan. Een artikel kan op non-actief zijn gezet door het een einddatum te geven die in het verleden ligt of een startdatum die in de toekomst ligt.

 

Symptomen:

  • De order wordt niet geïmporteerd.
  • Je ziet mogelijk een foutmelding met "Artikel: Non-actief" in het controle paneel.

 

Oplossing:

  1. Controleer alle artikelen in de order en zorg ervoor dat ze een geldige "actief tot en met" datum hebben. Artikelen die op non-actief staan hebben een einddatum in het verleden of een startdatum in de toekomst.
  2. Zorg ervoor dat alle artikelen uit de order actief zijn.
  3. Vraag onze klantenservice om de order opnieuw te importeren.

 

Tips: Zorg ervoor dat wanneer je artikelen op non-actief zet, je rekening houdt met orders die deze artikelen mogelijk bevatten.

 

Heb je nog steeds problemen? Als je na het controleren van de artikelen nog steeds problemen hebt met het importeren van de order, neem dan contact op met onze supportafdeling. Vermeld hierbij het ordernummer en de koppeling waarin het probleem zich voordoet. 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen