Mogelijk authenticatieprobleem in Magento 2 koppelingen

Inleiding

Loop je tegen problemen aan met het verschijnen van artikelen in de koppeling bij een Magento 2 koppeling? Ervaar je issues met het importeren van orders of andere gegevens? De oorzaak kan liggen in een bepaalde instelling binnen Magento 2. Hieronder vind je de details van de situatie en een stapsgewijze oplossing.

 

Situatiebeschrijving

Wanneer er problemen ontstaan bij het koppelen van artikelen of het importeren van orders bij een Magento 2 koppeling, kan dit te maken hebben met een specifieke instelling binnen Magento 2. 

 

Wat te doen bij deze melding

Als je tegen dit probleem aanloopt, kun je de volgende stappen ondernemen om de instelling binnen Magento 2 te wijzigen:

  1. Klik linksonder op het knopje “Stores”.
  2. Ga vervolgens naar “Configuration”.
  3. Onder het kopje “Services”, klik op “oAuth”.
  4. Vervolgens zie je “Consumer Settings”.
  5. Zoek naar de instelling “Allow oAuth Access Tokens to be used as standalone bearer tokens” en zorg ervoor dat deze op “Yes” staat.

Wanneer je deze stappen hebt gevolgd, zouden de artikelen en orders weer correct geïmporteerd moeten worden.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen