Problemen met het importeren van artikelen in Exact Online

Inleiding

Heb je gemerkt dat een recent aangemaakt artikel niet verschijnt in Exact Online, of dat een order niet geïmporteerd wordt? Dit kan verschillende oorzaken hebben, waaronder een mismatch in artikelcodes. Hier leggen we uit wat je kunt doen.

 

Situatiebeschrijving

Er kunnen zich enkele scenario's voordoen:

  1. Artikel verschijnt niet in Exact Online: Je hebt een nieuw artikel aangemaakt op het platform, maar je ziet het niet terug in Exact Online.

  2. Order wordt niet geïmporteerd: Een recente order verschijnt niet in Exact Online.

  3. Artikelcode komt niet overeen: Het artikel bestaat in zowel het platform als in Exact Online, maar er is een verschil in artikelcode, waardoor ze niet correct gekoppeld zijn.

 

Wat te doen bij deze problemen

  1. Controleer de artikelcode: Een veelvoorkomend probleem is een verschil in artikelcodes tussen het platform en Exact Online. Controleer of de artikelcode in beide systemen overeenkomt.

  2. Neem contact op met ons supportteam: Als je onzeker bent over de oorzaak van het probleem of niet weet hoe je het moet oplossen, is het beste om direct contact op te nemen met de klantenservice. Zij hebben toegang tot meer gedetailleerde logs en instellingen en kunnen je specifieker helpen.

 

Aanvullende Tips

  • Als je contact opneemt met de klantenservice, is het handig om de specifieke artikelcode(s) en eventuele ordernummers bij de hand te hebben. Dit helpt de medewerkers om je sneller van dienst te zijn.

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen