Niet geïmporteerde orders en gepersonaliseerde orderstatussen

Inleiding

Heb je gemerkt dat bepaalde orders niet worden geïmporteerd naar je koppeling? Dit kan te maken hebben met een orderstatus die niet standaard wordt ondersteund door de koppeling. Hier lees je wat de oorzaak kan zijn en wat je kunt doen.

 

Situatiebeschrijving

Wanneer je een order hebt die niet is geïmporteerd, kan dit te maken hebben met de orderstatus van die specifieke order. Standaard worden veel orderstatussen ondersteund door de koppeling, maar het kan voorkomen dat er een gepersonaliseerde orderstatus is gebruikt die niet automatisch wordt herkend.

 

Waaraan herken je het probleem

  • Een specifieke order wordt niet geïmporteerd.
  • Je hebt onlangs een nieuwe of gepersonaliseerde orderstatus toegevoegd aan je platform.

 

Wat te doen bij ontbrekende orders

  1. Identificeer de ontbrekende order: Noteer de details van de order die niet is geïmporteerd, vooral de orderstatus.
  2. Controleer de orderstatus: Als de orderstatus die wordt gebruikt een gepersonaliseerde status is, die je zelf hebt toegevoegd en niet standaard aanwezig was op het platform, dan is dit mogelijk de oorzaak.
  3. Neem contact op met het supportteam: Stuur de volgende informatie naar het supportteam:
    • De URL uit de backoffice van de order.
    • De gepersonaliseerde orderstatus die is gebruikt.
  4. Overweeg de Extra orderstatus module: Als blijkt dat de gepersonaliseerde orderstatus de oorzaak is, kun je overwegen de "Extra orderstatus module" aan te schaffen om deze orderstatussen te ondersteunen.

 

Belangrijke opmerking

Zelf aangemaakte of gepersonaliseerde orderstatussen worden niet automatisch ondersteund door de standaard koppeling. Mocht je gebruik maken van dergelijke statussen, dan is de "Extra orderstatus module" een essentiële aanvulling om ervoor te zorgen dat alle orders correct worden geïmporteerd.

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen