Wanneer de voorraad van een artikel niet overeenkomt tussen Exact Online en je webshop, kun je de onderstaande stappen volgen om de voorraad opnieuw te synchroniseren.
1. Open je controlepaneel
2. Klik op je gewenste koppeling om de koppeling-detail pagina te openen.
3. Klik op de knop 'Artikelen' in het blok 'Rapportages'. Hier zal een overzicht van je artikelen worden getoond.
4. Zoek op het artikel waarvan de voorraad niet overeenkomt
5. Klik vervolgens op 'Missende voorraad? Klik hier', deze kan je vinden bovenaan de pagina.
6. Hier kan je vervolgens op de knop 'Herimporteren' drukken om de voorraad opnieuw aan te bieden.
Kom je er niet uit?
Als je na het volgen van bovenstaande stappen nog steeds problemen ervaart, neem dan gerust contact op met onze supportafdeling. Wanneer je contact opneemt, vermeld dan het artikel wat het probleem veroorzaakt en de koppeling waarin het probleem optreedt. Onze supportmedewerkers helpen je graag verder!